2008-10-13

οι διαφημίσεις των υπουργείων

Χθες είδα μία διαφήμιση στην τηλεόραση για το Κτηματολόγιο (υπάρχει κάποιος που δεν ξέρει και θα το δει τώρα;)

Είναι εντύπωσή μου ή τα υπουργεία έχουν πέσει με τα μούτρα στην διαφήμιση τον τελευταίο καιρό; Έχω δει διαφημίσεις από το Υπ. Υγείας και Υπ. Παιδείας -δεν τις θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι ήταν απλά "κοιτάξτε τί ωραία που τα έχουμε κάνει".

Μήπως να πήγαιναν σε πιο ουσιαστικές δράσεις αυτά τα λεφτά τώρα που περνάμε και περίοδο κρίσης;

Και μια και αναφέραμε το θέμα, υπάρχει κάποιος τρόπος να δούμε τις διαφημιστικές δαπάνες των υπουργείων (και του Δημοσίου γενικότερα) και την κατανομή τους;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι ίδιες απορίες δημιουργήθηκαν και σε εμένα ακούγοντας σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο σποτ του υπουργείου Παιδείας. Το οποίο δεν ενημέρωνε για κάτι συγκεκριμένο αλλά έλεγε τα αυτονόητα, για την κατεύθυνση γενικά, της εκπαίδευσης και ότι αυτά ακολουθούνται από το υπουργείο.

Τόσα χρήματα χαμένα!
Εξοργιστικό.

Ανώνυμος είπε...

Aaaaarghh, πόσο σε μισώ, κρατική διαφήμιση!

Όντως σιχαμερή η διαφήμιση του Υπουργείου Παιδείας και από κοντά αυτή του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Με αναγκάζει να κλείνω το ραδιόφωνο κάθε πρωί για λίγα λεπτά...

Στοιχεία για την κρατική διαφήμιση εδώ:

http://www.minpress.gr/minpress/index/other_pages-2/diafimisi/kratiki_diafimisi.htm

είναι να σε πιάνει απελπισία.

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου: δυστυχώς ή ευτυχώς πολλά από αυτά τα έργα είναι επιδοτούμενα από την ΕΕ (π.χ. ΕΠΕΑΕΚ στο ΥΠΕΠΘ).

Στους όρους που θέτει λοιπόν η ΕΕ είναι μέρος των κονδυλίων (συγκεκριμένο ποσοστό) να πάει στην προβολή του έργου και στο γεγονός ότι έχει επιδοτηθεί από αυτή. Αυτά τα χρήματα (δυστυχώς) πρέπει ή να γίνουν διαφημίσεις/φυλλάδια κλπ. ή να μεταφερθεί ένα μικρό (συνήθως 10%) ποσοστό του ποσού αυτού σε άλλο "κωδικό" του έργου (π.χ. μισθοί, αναλώσιμα, υλικό κλπ)

Το χειρότερο είναι ότι αν δεν γίνει απορρόφηση στο συγκεκριμένο "κωδικό" "κόβονται" ανάλογα χρήματα και από τους άλλους.

Προφανώς η όλη κατάσταση είναι τουλάχιστον προκλητική για τον απλό πολίτη που δε γνωρίζει τι γίνεται στην πράξη, και παρ'όλο που γνωρίζω ακριβώς για ποιον λόγο υπάρχουν όλες αυτές οι ηλίθιες διαφημίσεις δεν παύουν να με ενοχλούν αφάνταστα

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@Άννα, σε αυτές τις περιπτώσεις που λες, αναφέρεται ξεκάθαρα η συγχρηματοδότηση, αφού ένας από τους λόγους της διαφήμισης είναι να γνωρίζουν οι πολίτες ότι μέρος των χρημάτων δόθηκε από την ΕΕ.

Η περίπτωση των υπουργείων που λέμε, δεν είναι τέτοια.