2008-09-02

"κάτω από το χαλάκι" των ΜΜΕ

Για μία ακόμη φορά η κυβέρνηση Καραμανλή προσπαθεί να αντιμετωπίσει ουσιαστικά προβλήματα με την μόνη πολιτική στην οποία έχει επιτυχίες: την επικοινωνιακή.

Αυτές τις μέρες οι γονείς θα έρθουν αντιμέτωποι με την ακρίβεια στα σχολικά είδη. Πώς την αντιμετωπίζει ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος;
Αντί να τους πιέσει να ρίξουν τις τιμές, ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος ζήτησε από τους επιχειρηματίες του χώρου των σχολικών ειδών να πιέσουν εκείνοι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης προκειμένου να λογοκρίνουν το θέμα της ακρίβειας!
[...]
Ο κ. Βλάχος φέρεται μάλιστα να ανέφερε στους επιχειρηματίες ότι πολλοί εξ αυτών δαπανούν σημαντικά ποσά σε διαφημιστικά κονδύλια στα μέσα ενημέρωσης κι επομένως έχουν τη δυνατότητα να τα πιέσουν ώστε να μην προβάλλεται η εικόνα συνεχών ανατιμήσεων στα σχολικά.

(πηγή: ΤΑ ΝΕΑ)

Αν αυτή είναι η πρόταση του υψυπουργού στους επιχειρηματίες, γιατί να μην θεωρήσω ότι η κυβέρνηση θα χρησιμοποιήσει τις κρατικές διαφημίσεις με τον ίδιο τρόπο ως μοχλό πίεσης προς τα ΜΜΕ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: