2007-12-02

σημεία ασύρματης πρόσβασης στο internet

Η ιστορία ξεκίνησε όταν τον Σεπτέμβριο έγραψα στο vrypan|net|weblog για διάφορα ξενοδοχεία το οποία επισκέφθηκα στην προεκλογική περίοδο (και όχι μόνο) και στα οποία συνάντησα ασύρματη πρόσβαση στο internet.

Ο Πάρης[*], πήρε την ιδέα και την πήγε ένα βήμα παραπέρα, βάζοντας αυτά τα σημεία και άλλα που γνώριζε αυτός, σε ένα χάρτη. Τώρα, χρησιμοποίησε μία νέα δυνατότητα του google maps που επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να προσθέτουν σημειώσεις στον ίδιο χάρτη και καλεί και άλλους να συμμετέχουν. Εγώ πρόσθεσα για παράδειγμα το Caravel, που είδα την Τετάρτη, στην συνεδρίαση της ΚΟΕΣ, ότι είχε free wifi στο lobby.

Μήπως μπορεί κάποιος να προσθέσει και όλους τους ηλιότοπους; Θα ήταν σημαντική προσθήκη, αφού μιλάμε για αρκετά σημεία ελεύθερης ασύρματης πρόσβασης στο Internet. Όποιος μπορεί να βοηθήσει, ας μου στείλει ένα email.

Ο χάρτης όπως είναι τώρα

--
[*] ο Πάρης δεν έχει καμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ και μάλιστα φαντάζομαι ότι θα ήθελε να το διευκρινίσω.

4 σχόλια:

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Στην Μεγάλη Βρετανία μια εταιρεία ίντερνετ έπραξε το εξής καινοτόμο. Προτρέπει τους συνδρομητές της, που έχουν wi-fi router να αποδεσμέυουν ένα μέρος την ταχύτητας σύνδεσης τους. Όσοι το πράτουν τους δίνετε ένας κωδικός με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν την "ελεύθερη ταχύτητα" του άλλου, όπου, αυτή είναι διαθέσιμη.
Ευρηματικότατο έτσι;
Εγώ, που μένω Πετρούπολη, μπορεί να βρεθώ κοντά στο σπίτι σου (στον Βύρωνα για παράδειγμα) και να έχω απο το laptop μου ελεύθερη πρόσβαση, ακριβώς γιατί εσύ μπορείς να κάνεις το ίδιο αν βρεθείς στην γειτονιά μου.
Φαντάζεσαι, Παναγιώτη να μπορούσαμε να πράξουμε κάτι ανάλογο μόνοι μας;
Μια ομάδα ανθρώπων, που θα το ξεκινήσουμε πειραματικά και οσοι πιστοί ας προσέλθουν.
Περιμένω την γνώμη σου...

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@παναγιώτης: δες το FON

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

@Παναγιώτη
Δεν το είχα υπόψιν. Θα το κοιτάξω.
Ευχαριστώ.

abas είπε...

Ήμουν Πράγα τις τελευταίες μέρες, και το μόνο ελεύθερο ασύρματο δίκτυο που βρήκα ήταν σε μεγάλλο πολυκατάστημα. Τα περισσότερα ανοιχτά ήταν επι πληρωμή...