2010-05-23

οργάνωση απεργιών διαρκείας


[...] Αλλά τώρα δεν είναι μάχη. Είναι ο πόλεμος. Και όποιος δειλιάσει, θα κηρυχτεί λιποτάκτης. Όποιος σπείρει τη διχόνοια, θα στηθεί στον τοίχο. Το δίκιο μας, μας δίνει δικαιώματα έκτακτης ανάγκης. Ξηλώστε τις μηχανές όποιου τολμήσει να βάλει κλειδί στην πόρτα πρακτορείου. Κλείστε τους όπου ανοίξουν. Αυτή η μάχη δεν θα έχει ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΙΚΤΟ. [...]

[...] Οι ομάδες περιφρούρησης που θα οργανώσουν τα Σωματεία έχουν εντολή να κλείσουν με κάθε τρόπο τους προδότες. Να μην ξανακαρπωθούν τους αγώνες μας. Δεσμευόμαστε πως σε όποιου Σωματείου η διοίκηση ανοίξει κερκόπορτες, την επόμενη μέρα θα μας βρουν μπροστά τους. Στάχτη να γίνουν. Καλύτερα να κλάψουν 100 παρά οι οικογένειες πέντε χιλιάδων. ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ. [...]

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Π.Ο.Ε.Π.Π.Π. εδώ

3 σχόλια:

Andreas είπε...

Απλά εμετικό.

Oratios είπε...

Καλα ολα αυτα με τους πρακτορες!
Με τον διαγωνισμο διαφήμησης του ΟΠΑΠ τι εγινε?
Γιατι κυρηχτηκε αγονος μονο για ενα σκελος?

vrypan είπε...

Γιατί οι προτάσεις που παρουσιάστηκαν δεν μας ικανοποιούσαν. Είναι δυνατό να ξοδεύεις 10 εκατομμύρια διαφήμιση με μία πρόταση που δεν σε ικανοποιεί μόνο και μόνο επειδή "αυτές οι τρεις παρουσιάστηκαν";

Ένα ρούχο να πας να αγοράσεις, που κάνει 20 Ευρώ και αν σου πουν "μόνο αυτά τα 3 χρώματα έχουμε" και δεν σου αρέσουν, λες "θέλω να δω και άλλα" -πόσο μάλλον για 10 'μύρια! Αυτό είπαμε και στον ΟΠΑΠ: "δεν μας ικανοποίησε καμία από τις 3 προτάσεις, θα κάνουμε νέο διαγωνισμό, να έρθουν περισσότεροι".