2009-06-08

μία μεγάλη ανατροπή

Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος -μία προσπάθεια στην οποία συμμετείχα και εγώ μαζί με πολύ κόσμο, έφτασε στο τέλος της με το καλύτερο αποτέλεσμα! Πετύχαμε μία μεγάλη ανατροπή, ανατρέποντας τα ποσοστά των τελευταίων εκλογικών αναμετρήσεων (στις Ευρωεκλογές του 2004 το ΠΑΣΟΚ ήταν -9% πίσω από την ΝΔ!) και μάλιστα σε ένα είδος εκλογικής αναμέτρησης (ευρωεκλογές) που δεν ευνοεί τα μεγάλα κόμματα.

Η τελική διαφορά (+4.4% την ώρα που τα γράφω αυτά με το 99.53% των ψήφων καταμετρημένο) σίγουρα γεμίζει ικανοποίηση όσους προσπαθήσαμε και εργαστήκαμε για αυτή την νίκη.




Αλλά από την άλλη, αισθάνομαι ότι τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα από δω και μπρος. Μέχρι τώρα προσπαθούσαμε να πούμε στους πολίτες ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να δώσει μία άλλη προοπτική, μπορεί να αλλάξει τα πράγματα. Σήμερα αισθάνομαι ότι απάντησαν πώς θα του δώσουν μία ευκαιρία, πώς έχει την προσοχή τους. Τώρα είναι που θα πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας και να επιβεβαιώσουμε ότι καλά έκαναν.

Έχω πολλά να γράψω, για την προεκλογική καμπάνια και τις εμπειρίες μου από αυτή, για τις σκέψεις μου γύρω από το αποτέλεσμα και για τις ελπίδες που μου δημιουργεί. Αλλά, είμαι πολύ κουρασμένος και άυπνος αυτή την στιγμή. Δείτε αν θέλετε, προς το παρόν, τις δηλώσεις του Γιώργου Παπανδρέου.



--
[*] η φωτογραφία είναι από την είσοδο των γραφείων του ΠΑΣΟΚ, λίγη ώρα αφού έκλεισαν οι κάλπες. Ο Γιώργος Παπανδρέου προσπαθεί να περάσει μέσα από τον κόσμο για να μπει στο κτίριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: