Για την απάντηση στο αίτημα σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το
τηλ. 210-3707851
ή μας δίνετε δικό σας τηλέφωνο επικοινωνίας
Όχι, δεν θα πέσω στην παγίδα, θέλω την απάντησή σας γραπτή.
Αγαπητέ κύριε(;)/κυρία(;)
Παραθέτω το τηλέφωνό μου (694.......) ΜΟΝΟ στην περίπτωση που χρειάζεστε ένα επιπλέον στοιχείο ταυτότητας.
Παρακαλώ, μην με καλέσετε για να μου δώσετε προφορική απάντηση στο αίτημά μου.
Όπως εγώ διατύπωσα το αίτημά μου γραπτά και ενυπόγραφα, με τον ίδιο τρόπο θα ήθελα να μου απαντήσει και η Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων.
Ευχαριστώ,
Παναγιώτης Βρυώνης.
Περιμένω να δω πόσο καιρό θα πάρει τελικά για να μου απαντήσουν κάτι συγκεκριμένο. Έχει περάσει ήδη μία εβδομάδα. Περιμένω να δω αν τελικά θα μου επιτρέψουν την πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζομαι ή θα βρουν κάποια δικαιολογία.
3 σχόλια:
Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσου εντός 2 εβδομάδων, όπως όλες οι άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου;
Φαντάζομαι ότι θα τις εξαντλήσουν. Σε άλλους απάντησαν τηλεφωνικά ότι "χρειάζεται να περάσει πρώτα ο νόμος". Απάντηση που προφανώς δεν στέκει, αλλά όταν στην δίνουν τηλεφωνικά... είναι εύκολο.
Ακριβώς επειδή ο vrypan έχει δίκαιο, μήπως πρέπει η αίτηση να κατατεθεί αυτοπροσώπως και όχι μέσω διαδικτύου?
Μετά από σχετικό ψάξιμο στο google βρήκα στο http://www.parliament.gr/contact/default.asp
και στο
http://foundation.parliament.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=16
τις μεθόδους επικοινωνίας με την Βουλή, οι οποίες εξαντλούνται στην ηλεκτρονική, τηλεφωνική και ταχυδρομική επικοινωνία, χωρίς να αναφέρεται πουθενά το ωράριο λειτουργίας της Γραμματείας του Προέδρου της Βουλής.
Ωστόσο νομίζω πως η απευθείας αίτηση θα τύχει πιο άμεσης αντιμετώπισης και όχι υπεκφυγές.
Νικόλας Χιωτέλλης
Δημοσίευση σχολίου