2008-09-15

Απογευματινές business

Η Απογευματινή, απέδειξε τελικά ότι η ερώτηση που έκανε στον Γ. Παπανδρέου στην ΔΕΘ δεν ήταν απλά ένα λάθος. Ήταν ένα στημένο παιχνίδι στο οποίο βάσισε το σημερινό της πρωτοσέλιδο.

Από την άλλη, το καταλαβαίνω.

Την ώρα που άλλα φύλλα, με πολύ μεγαλύτερη κυκλοφορία, δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα οικονομικά η Απογευματινή τα καταφέρνει με μόνο δύο διαφημιζόμενους! Ο ένας είναι το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και ο άλλος η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπ. Οικονομικών. Τα συμπεράσματα, δικά σας.

2 σχόλια:

Θανασης Δεληγιαννης είπε...

Btw υποπτεύομαι ότι σημαντικό μέρος των 4 - 4.500 κομματιών που πουλάει την ημέρα είναι συνδρομές οργανισμών του Δημοσίου, Δήμων κλπ.

POLITICS AND FREE THINKING είπε...

ποσα πουλαει;;; παντως επιασα στα χερια μου το πρωτο θεμα την κυριακη..ενοιωσα περιεργα..ενω διαβαζω καθε μερα μεσω ιντερνετ, ειχα να αγορασω κατι μηνες εφημεριδα...προτιμω παντως economist, politico.com, realclearpolitics κλπ απο τις φυλαδες. Και οι "δικες μας" δεν πανε πισω, και αυτες χεσμενες εχουν την φωλια τους. Το ΠΑΣΟΚ θα πρεπει να στραφει προς το ιντερνετ πλεον και ας κλεισουν οι φυλαδες

btw. το ενημερωτικο εμαιλ που λαμβανω θελει βελτιωση, δειτε λιγο αυτα που στελνει ο obama.