2008-08-26

DNC08 - Λίγη γκρίνια

Τρίτη πρωί. Αν και η χθεσινή μέρα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα (θα ακολουθήσει ξεχωριστό post), σήμερα το πρωί όλα μου πήγαν στραβά.

Ο στόχος ήταν να είμαι εγκαίρως στον χώρο που γίνεται το DNC08 ώστε να παρακολουθήσω ένα panel που με ενδιέφερε και για το οποίο είχα βρει ευτυχώς πρόσκληση. (Θα μιλούσε μάλιστα και ο Bill Clinton, οπότε υπήρχε αρκετή ζήτηση).

Έπρεπε λοιπόν να είμαι εκεί 9:45. Τελικά ξεμπέρδεψα με τα credentials γύρω στις 12, μετά από μεγάλη ταλαιπωρία. Σε αυτό έπαιξαν σημαντικό ρόλο:
- Τα αυξημένα μέτρα ασφάλειας. Καμία σχέση με ό,τι είχα δει τις προηγούμενες μέρες.
- Οι λάθος πληροφορίες που μου έδωσαν οι εθελοντές που ρώτησα. Θα έλεγα ότι αυτές ήταν ο κύριος λόγος της ταλαιπωρίας μου.

Γκρρρρ... Ένα πρωινό σχεδόν χαμένο και μία μέρα που ξεκινάω κουρασμένος, έχοντας περπατήσει μερικές ώρες μέσα στην ζέστη, χωρίς να υπάρχει λόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: