2008-03-26

alzap: H X-PSILIKATZOY ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ (updated)

alzap: H X-PSILIKATZOY ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Από την πρώτη στιγμή που έμαθα ότι κάτι έγινε, ζήτησα από την Κωσταντίνα να μου πει και την δική της άποψη και για αυτό περίμενα να γράψω. Όχι γιατί θέλω (ή έχω κάποια αρμοδιότητα) να κάνω blog-οπειθαρχικό ή blog-οδικαστήριο. Αλλά για να σχηματίσω άποψη και να την πώ (για αυτό έχουμε τα blog μας).

Έχω καταλήξει σε ένα δύο πράγματα.

Πρώτον: Προφανώς έχει γίνει χοντρή μαλακία. Άκουσα διάφορες παρουσιάσεις του θέματος, αλλά νομίζω ότι όλοι συμφωνούνε ότι η παρέμβαση όσων προσπάθησαν να εκπροσωπήσουν το ΠΑΣΟΚ στην εκδήλωση είχε αρνητικό αποτέλεσμα. Άρα, κάτι έγινε στραβά -και εκ του αποτελέσματος, πολύ στραβά.

Δεύτερον: Με κάποιο μαγικό τρόπο, αν κάποιος που δηλώνει ΠΑΣΟΚ κάνει κάτι λάθος, αυτό αντικατοπρίζεται σε όλο το ΠΑΣΟΚ, ενώ αν 10 κάνουν κάτι σωστό (ακόμη και αν γίνεται με την επίσημη "σφραγίδα" του κόμματος), θεωρείται μεμονωμένο περιστατικό.

Πριν από μερικές μέρες μου ζητήθηκε να πάρω θέση για το τί είπε κάποιος σε μία εκδήλωση στην Καβάλα, επειδή δήλωσε τις δύο ιδιότητες, blogger και ΠΑΣΟΚ. Περιμένω και εγώ με την σειρά μου, οι ίδιοι άνθρωποι να φροντίσουν να παρουσιάσουν με την ίδια ένταση και όρεξη, το ότι ο alzap φιλοξενεί την απάντηση της Κωσταντίνας, το post του Στέφανου και τα σχόλια σε σχετικά posts πολλών bloggers που έχουν δηλώσει ότι στηρίζουν το ΠΑΣΟΚ. Θα περίμενα από όσους bloggers θεώρησαν την συμπεριφορά του Χουβαρδά "καπέλωμα" (και επαναλαμβάνω, αν έτσι φάνηκε σε ανθρώπους που συνειδητά κρατούν αποστάσεις από τα κομματικά, τότε ΚΑΤΙ έγινε λάθος και πιθανότατα να ήταν), ότι στον διαδικτυακό διάλογο συνέχισε οδηγώντας με links στα ίδια τα post που τον κατηγορούν.

Όπως είπα και σε όσους μίλησα, "ΟΚ, έγινε". Ας μας γίνει μάθημα, ας δούμε που χρειάζεται να γίνουμε καλύτεροι, ας δούμε ποιός είναι ο σωστότερος τρόπος να αντιδρούμε και να συμμετέχουμε[*]. Όσοι μας κρίνουν άσχημα γιατί είναι "ταγμένοι" αλλού, θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς. Οι υπόλοιποι θα παρουσιάσουν τα στραβά μας με την ίδια όρεξη που θα παρουσιάσουν και τα καλά μας, ας φροντίσουμε στο μέλλον να τους δώσουμε περισσότερα καλά.

Την εκτίμησή μου στην Κωσταντίνα -όχι ότι την έχει ανάγκη.

UPDATE: ΟΚ, αλλά κάπου έχει χαθεί το μέτρο. Θεωρώ ότι όλοι όσοι συνεχίζουν να φωνάζουν, να αφήνουν υπονοούμενα για "οργάνωση από πιο ψηλά" και άλλες τέτοιες βλακείες, και συνεχίζουν να λένε για "οργανωμένους bloggers" κ.λ. το κάνουν πλέον εκ του πονηρού. Δεν θα πρότεινα στο papandreou.gr να ασχοληθεί με το θέμα, αλλά το ότι το έκανε δείχνει μία εξαιρετική ευαισθησία στο θέμα. Ευαισθησία που δεν έχω δει να δείχνει κανένας άλλος πολιτικός για παρόμοια θέματα.

Επαναλαμβάνω, ότι όσοι έσπευσαν να κατηγορήσουν όλο το ΠΑΣΟΚ γιατί κάποιος με την ιδιότητα του μέλους ή τοπικού στελέχους έκανε κάτι που δεν τους άρεσε, έχουν την ηθική υποχρέωση να αναφέρουν και να χαιρετίσουν την τοποθέτηση του site του Προέδρου το ΠΑΣΟΚ.

--
[*] το μόνο κακό θα είναι να μην μάθουμε τίποτα από όλη την ιστορία.

7 σχόλια:

spallantzas είπε...

θεωρώ και ελπίζω ότι την απάντηση που δίνεις , τη δίνεις ως Παναγιώτης Βρυώνης και όχι όπως έντεχνα (και κακόβουλα) σου ζητήθηκε "ως υπέυθυνος του ΠΑΣΟΚ για τα social media" (έστω μέχρι το συνεδριο). Γιατί αν ισχύει το δεύτερο (που δεν μπορώ να το πιστεψω!) ,έχεις κάνει ένα απίστευτο φάουλ!

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@stefan: ως Παναγιώτης, δεν έχω αυτή την στιγμή κάποια αρμοδιότητα να μιλάω εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ (αν αναφέρεσαι στην ΚΟΕΣ).

Αλλά αν έχω κάνει φάουλ, να το ακούσω και να το διορθώσω.

blogger είπε...

Παναγιώτη σωστά τα λές.
Δεν υπήρχε κανένα καπέλωμα από τον Χουβαρδά. Είχε την εντύπωση ότι τον κάλεσαν επίσημα, όπως την ίδια είχα κι εγώ.
Παίζονται εσωτερικά παιχνίδια συσχετισμών μεταξύ των μελών της "Στέγης Καβάλας" και παραλίγο να την πληρώσει με αυτή την γενίκευση όλο το ΠΑΣΟΚ.
Καλό θα είναι όσοι δεν παρακολούθησαν την συζήτηση από την αρχή ως το τέλος να μην παίρνουν θέση.
Εξηγώ μερικά πράγματα και σε δικό μου post.

spallantzas είπε...

@vrypan
εφοσον μιλας ως παναγιώτης,δεν υπάρχει φάουλ. Η παρέμβαση μου εγινε ,για να μην παρερμηνεύσουν πάλι κάποιοι την απάντηση σου. Γιατί δεν τόχουν για πολύ! Τα είδαμε όλα σήμερα!

Argos είπε...

"Περιμένω και εγώ με την σειρά μου, οι ίδιοι άνθρωποι να φροντίσουν να παρουσιάσουν με την ίδια ένταση και όρεξη..."
Παρ' ότι το post σου το είδα πριν από 5 λεπτά, το έχω κάνει αμέσως μόλις είδα το post του κ. Παπανδρέου και της Κωσταντίνας. Δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από κανόνες καλής συμπεριφοράς.
Με τον κ. Χουβαρδά εξηγήθηκα στα σχόλια του post μου όπου μετά την διεκρίνηση ότι διαχωρίζει, έστω και εκ των υστέρων, την θέση του από τους υπόλοιπους, του ζήτησα δημόσια συγνώμη.
Στέφανε, ελπίζω, ειδικά εσύ, να μην εννοείς την δική μου θέση όταν γράφεις "...έντεχνα (και κακόβουλα) σου ζητήθηκε "ως υπέυθυνος του ΠΑΣΟΚ για τα social media"". Αν πάλι εννοείς όντως εμένα, μια και εγώ το ζήτησα, τότε λυπάμαι που δεν κατάφερα να σου δώσω να καταλάβεις τι ήθελα να πω. Αν όμως δεν εννοείς εμένα θα ήθελα σε παρακαλώ να το ξεκαθαρίσεις.
Δεν συνηθίζω να χαρακτηρίζω ένα κόμμα από την συμπεριφορά ορισμένων, γι' αυτό και κάθε αναφορά μου ήταν για τα συγκεκριμένα πρόσωπα. Σε τελική ανάλυση ο καθένας που είχε να πει κάτι ήρθε και το είπε στα σχόλια που άφησε και που δεν τα έκοψα, όπως έχει γίνει στο blog αυτών που κριτίκαρα. Εσύ ειδικά Στέφανε έχεις ιδία πείρα από το τελευταίο που περιγράφω.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@argos: όταν έγραψα το post (όχι το update) θεωρούσα ότι και εσύ θα έπρεπε να γράψεις σχετικά. Προφανώς το ίδιο εκτίμησες και εσύ, αφού το είχες ήδη κάνει.

Δεν είχε επιθετικό χαρακτήρα η προτροπή. Απλά ξέρω ότι είναι για όλους μας (και για εμένα) πιο εύκολο να γράφουμε τα αρνητικά, όταν είμαστε θυμωμένοι ή εκνευρισμένοι και λίγο πιο δύσκολο/βαρετό τα καλά, όταν όλα έχουν μπει στην θέση τους. Επίσης υπάρχουν και μερικοί που βρήκαν μία εύκολη ευκαιρία να τα "χώσουν" στο ΠΑΣΟΚ και θα ήθελα να γίνει προφανές ποιοί το έκαναν γιατί ενδιαφέρονται για την ουσία του θέματος και ποιοι το είδαν ως ευκαιρία να περάσουν "γραμμή".

Νομίζω ότι μέσα από τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τις διαφωνίες ή τις συγκρούσεις μας δείχνουμε ο καθένας μας τί είμαστε. Εγώ εκτίμησα την συνολική στάση σου στο θέμα, αν και με έβαλες στο μάτι του κυκλώνα :-)...

spallantzas είπε...

@argos
φυσικά και δεν εννοούσα εσένα . όπως φυσικά και ο Παναγιώτης δεν απάντησε ως εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ. και όπως φυσικάο Παναγιώτης δεν έχει καμια σχέση με το papandreou.gr και την απάντηση που από εκεί δόθηκε.
νομίζω πως το θέμα έχει κλείσει με τον καλύτερο τρόπο και αυτό οφείλεται στην υπεύθυνη στάση ΟΛΩΝ ΜΑΣ! Κάποιες αραχνιασμένες κομματικίστικες κραυγές δεν μας αφορούν!