2007-11-07

συνάντηση bloggers με Βενιζέλο

Χθές το βράδυ (επιτέλους!) έλαβα το παρακάτω email:

Οφείλω να ζητήσω συγγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση στο θέμα της συνάντησης των bloggers που είχα προτείνει στα τέλη Σεπτεμβρίου. Πίστευα ότι η συνάντηση αυτή θα ήταν δυνατόν να γίνει στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου, αλλά διάφοροι λόγοι (αδυναμία εξεύρεσης κατάλληλου διαθέσιμου χώρου και έλλειψη χρόνου λόγω του ιδιαίτερα βεβαρημένου προγράμματος) δεν μου επέτρεψαν να είμαι συνεπής στην υπόσχεσή μου.

Τελικά, η συνάντηση αυτή θα γίνει την ερχόμενη Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου στο Νέο Μουσείο Μπενάκη στην οδό Πειραιώς στην Αθήνα, στις 9.30 το βράδυ, όπου μπορούμε να έχουμε μια χαλαρή με ένα ποτήρι κρασί.

Επειδή ορισμένοι από όσους συμμετείχαν με σχόλιά τους στη συζήτηση στο blog μου είχαν εκφράσει τις επιφυλάξεις τους σχετικά με το θέμα της διατήρησης της ανωνυμίας και κάποιοι άλλοι θεώρησαν ότι το σύστημα των κωδικών πρόσβασης δεν την εξασφαλίζει, αποφάσισα η είσοδός όλων όσων καλώ στη συνάντηση στο Μουσείο Μπενάκη να είναι ελεύθερη με απλή αναφορά ότι έρχονται για τη συνάντηση των bloggers.

Σας παρακαλώ πολύ λοιπόν να απαντήστε σε αυτό το email για να επιβεβαιώσετε την συμμετοχή σας το αργότερο έως το μεσημέρι της Πέμπτης προκειμένου να γνωρίζουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων και να γίνει η σχετική φροντίδα στο Μουσείο.

Σας ευχαριστώ και ελπίζω να τα πούμε από κοντά,

Φιλικά,

Ευάγγελος Βενιζέλος


Δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι για μία ακόμη φορά (παρόλο που είχα διαμαρτυρηθεί και μου είχαν πει ότι ήταν ένα λάθος που δεν θα ξαναγίνει) μου στέλνουν email κάνοντας CC καμία 20αριά ακόμη άτομα που δεν γνωρίζω και δεν με γνωρίζουν, δεν θα ήθελα να έχουν ούτε το email μου, αλλά ούτε και να ξέρουν ότι περιλαμβάνεται σε μία λίστα επικοινωνίας του Βενιζέλου. Θα θεχθώ καλόπιστα ότι απλά δεν υπάρχει σωστή οργάνωση και αυτός που μου απάντησε την πρώτη φορά, δεν φρόντισε να αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας.

Με τα δικά μου μέτρα πάντως είναι πολύ short notice. Τί να γίνει, δεν έχουμε όλα τα απογεύματά μας ελεύθερα. Εγώ για παράδειγμα έχω ως διαχειριστής της πολυκατοικίας που μένω αναλάβει να κάνω συνέλευση. Αν το ήξερα μερικές μέρες πιο πριν, θα την είχα βάλει άλλη μέρα. Τώρα τί να πω στους υπόλοιπους που και αυτοί έχουν φροντίσει να κανονίσουν τις δουλειές τους -το ποιός θα πάει και θα φέρει το παιδί ο ένας, το πότε θα κάνει εφημερία στον νοσοκομείο ο άλλος, κ.λ. κ.λ.;

Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω. Ελπίζω να είναι άλλοι bloggers με κάμερες που να μερταφέρουν το τί θα γίνει. Αν και έχω την υποψία ότι με τον τρόπο που οργανώθηκε θα είναι 400-500 άτομα και δεν θα γίνει ούτε η "χαλαρή" (φαντάζομαι συζήτηση ήθελε να πει ο ποιητής στο mail, αλλά το ξέχασε από παραδρομή).

14 σχόλια:

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Όταν είχα μιλήσει με το γραφείο του Βενιζέλου μου είχαν πεί, αρχικά, για 200, το πολύ, άτομα, χωρίς κάμερες και δημοσιογράφους στην καφετέρια του Ιανού (είχα μιλήσει με την Σοφία Μπλέτσα).
Απο αυτό περάσαμε, στο όσοι θέλετε ελάτε (ποιός μου λέει οτι δεν θα γεμίσει η αίθουσα με οπαδούς του Βενιζέλου, άσχετους οχι μόνο με τα blog αλλά και με τα pc τα ίδια).
Εγώ θα πάω, με κάμερα και ελπίζω να μπορούν να γίνουν ερωτήσεις προς τον ίδιο, και οχι μια, ακόμα, προεκλογική ομιλία. Για να δούμε...

Panos S. είπε...

Άρα δε θα γίνει συζήτηση με bloggers, αλλά με όποιον θέλει και πουλά το "κάνω συζήτηση με bloggers", γιατί είναι καλύτερα να τίθεται έτσι... και σε κάθε περίπτωση θα γίνει συζήτηση με το Βενιζέλο, όπερ συνήθως σημαίνει ότι θα μιλά αυτός και η Αυτού ευφυίά και κάποιοι θα ακούνε και θα χειροκροτούνε. Χάσιμο χρόνου!

ΥΓ. Στο μουσείο Μπενάκη είναι γνωστό για όσους το έχουν επισκεφτεί ότι απαγορεύεται η κάμερα και την κρατούν στη reception!

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Δεν θα γίνει σε αίθουσα εκθεμάτων, υποθέτω. Θα το ρισκάρω, έτσι για να μπορέσω να δείξω και οπτικά το τι έγινε...

gpapoul είπε...

Μπορεί να είναι σε εκείνη την "αυτοκρατορική" αίθουσα που είχε δώσει συνέντευξη και η Α. Διαμαντοπούλου στον Π. Τσίμα με τους χρυσούς καθρέπτες και πολυελαίους...

Ανώνυμος είπε...

ε ναι ρε φίλε, σε πληρώνει ο Παπανδρέου για την ηλεκτρονική του προπαγάνδα και σου φαίνεται short notice να μιλήσεις με το Βενιζέλο και δε θα πας ε; Τι να πεις; Εσύ δεν είσαι social media consultant ή όπως διάολο το λες, του ΠΑΣΟΚ αλλά του ΓΑΠ. Άντε να δούμε το ΓΑΠΟΚ σας που θα το πάτε

blogger είπε...

Ανώνυμε,
Αν πας στη συνάντηση του ΒΒ δώσ'του τα χαιρετίσματά μου γιατί εγώ κωλύομαι να πάω.
Βλέπεις... μου πέφτει λίγο μακριά ως χιλιομετρική αλλά και ως πολιτική απόσταση...

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον θα είχε να επισημάνετε (όσοι προσελθετε) του κ. Βενιζέλου την στάση του σε κάποια ζητήματα π.χ. όπως των ταυτοτήτων (όταν ο Σημίτης ήταν μόνος απέναντι στην Εκκλησία ενώ ο κ. Βενιζέλος προτιμούσε να κάνει τον "καλό" στους εκκλησιαστικούς κύκλους)ή το τι έλεγε για την αναθεώρηση του άρθρου 16 μόλις πριν λίγα χρόνια-όταν τασόταν υπέρ της ίδρυσης μη κρατικών ιδρυμάτων- και μετά όταν σε συγκεντρώσεις φοιτητών χάιδευε αυτιά μιλόντας κατά της αναθεώρησης. Αυτά μπορεί όντως να είναι στοιχεία που τον καθιστούν καλύτερο από τον Καραμανλή αλλά είναι δείγματα γραφής ενός Προέδρου που πρέπει να έχει το ΠΑΣΟΚ?

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@ανώνυμος:
Δεν έχω την εμπάθεια που δείχνεις να έχεις εσύ. Ναι, υποστηρίζω τον Γιώργο Παπανδρέου γιατί με εκφράζει πολύ περισσότερο. Όμως, χωρίς να έχω ερωτηθεί, είχα προσπαθήσει να βοηθήσω τον Βενιζέλο να μην κάνει τα "τεχνικά" λάθη που γράφω παραπάνω. Οι διαφωνίες μου είναι πολιτικές, δεν θα ήθελα να χρειάζεται να στέκομαι σε αυτά.

Όταν έστειλαν πριν από μερικές μέρες ένα email που είχε cc πάλι όλους τους ταραλήπτες, εξήγησα με email που δεν έκανα δημόσια γνωστό ότι αυτός ο τρόπος πρέπει να αποφέυγεται. Προφανώς κάποιοι στο γραφείο του Βενιζέλου συνεχίζουν να ακολουθούν αυτή την μέθοδο. Δεν μπορώ να αφήσω όλους τους παραλήπτες να θεωρούν ότι αυτό είναι επίσημη τακτική του ΠΑΣΟΚ.

Για την συνάντηση του Βενιζέλου, είχα γράψει εδώ, πριν από αρκετές μέρες, ότι το να δώσει notice 1-2 ημερών θα είναι μεγάλο σφάλμα. Αφού φτάσαμε στο παρά πέντε όμως, ας την κάνει και τελευταία στιγμή, απλά εγώ δεν θα μπορέσω να πάω.

Προτρέπω μάλλιστα να πάνε άλλοι και να μεταφέρουν το τί θα συζητηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Δε νομίζω πως η καθυστέρηση αυτή σημαίνει κάτι. Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί και κάποιος γιατί από το γραφείο του Παπανδρέου δεν απαντάνε στην πρόσκληση του Καμπουράκη και του Οικονομέα για το πρωϊνό του MEGA.

Οι υποψήφιοι για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ τρέχουν. Γενικώς και αόριστα. Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται. Μπορεί η συνάντηση αυτή να μην είναι συνάντηση με bloggers σήμερα, αύριο όμως θα είναι.

Βρισκόμαστε στην περιφέρεια ενός πολιτικού ανεμοστρόβιλου και νομίζω είναι πολυτέλεια να κοιτάμε τέτοιες λεπτομέρειες. Όποιον και αν αφορούν...

Άλλωστε τη καλή τους σχέση με bloggers έχουν δείξει τόσο ο Παπανδρέου όσο και Βενιζέλος με τα προσωπικά τους blogs. Επίσης ο Σκανδαλίδης έχει μια ζηλευτή παρουσία στο internet με πολύ καλό flash σχεδιασμό.

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@κώστας μπουκουβάλας:
Ίσως να μην ήταν πάνω πάνω στην λίστα του ΓΑΠ να εμφανιστεί στον πρωινό του MEGA...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το "είχα προσπαθήσει να βοηθήσω τον Βενιζέλο να μην κάνει τα "τεχνικά" λάθη που γράφω παραπάνω", μπορείς να το διευκρινίσεις;

Εννοείς πως τους είχες πει για τα cc και bcc, ή γενικότερα κάτι άλλο;

Είχες προσφερθεί ως υπάλληλος του ΠΑΣΟΚ να βοηθήσεις όλους τους υποψήφιους, από την αρχή;

Μανώλης

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Δε σε πληρώνει το ΠΑΣΟΚ για να τους προσφέρεις τις τεχνικές σου υπηρεσίες; έτσι δεν είναι; Από που κι ως που ένας υπάλληλος (έστω, με σύμβαση ή με οποιονδήποτε τρόπο) ενός κόμματος επιλέγει να προσφέρει υπηρεσίες στον έναν και όχι στον άλλον υποψήφιο πρόεδρο με βάση ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.

Γιατί λες ότι έχεις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ. Γι' αυτό το λέω.

Δεν επιτρέπεται οι υπάλληλοι ενός κόμματος να έχουν ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ.

Ό,τι τους λένε κάνουν.

Αλλά εσύ δεν είσαι υπάλληλος του κόμματος, του ΓΑΠ είσαι.

Σωστά;

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

@μάνος: όχι, δεν είχα προσφερθεί. Δεν είμαι και κανένας σπουδαίος να μπαινοβγαίνω και να μπορώ να "χτυπάω την πόρτα" του καθενός όποτε εγώ νομίζω κάτι! Εκεί που συμμετέχω ως μέρος της δουλειάς μου, στο radiopod.pasok.gr, υπάρχει ίση μεταχείριση και των 3 των υποψηφίων.

Ανεξάρτητα από αυτό, όμως, όταν είδα τον τρόπο που στέλνουν τα emails από το γραφείο του Βενιζέλου τους είχα ενημερώσει και βέβαια όποιος διαβάζει το blog αυτό θα έχει δει ότι είχα προειδοποιήσει πως πρέπει αν κάνει την συνάντηση με του bloggers να ενημερώσει έγκαιρα.

@ανώνυμος: στις τυπικές υποχρεώσεις μου, είμαι τυπικός. Ό,τι μου ανατίθεται φροντίζω να το κάνω σωστά και ευσυνείδητα. Το τί κάνω όμως στον ελέυθερό μου χρόνο (π.χ. τώρα, στις 2:20 το βράδυ), δεν είναι δουλειά του εργοδότη μου -εκτός και αν θεωρείς ότι ο εργοδότης σε αγοράζει ολόκληρο και όχι απλά την δουλειά σου για μερικές ώρες την μέρα.

Και για να μην κρυβόμαστε: εμένα με εμπνέει ο Γιώργος Παπανδρέου. Το έγραψα το βράδυ των εκλογών, τότε που οι περισσότεροι βιαζόντουσαν να τον ξεγράψουν, ότι αν δεν επανεκλεγεί εγώ θα πάω να δουλέψω αλλού (ψάξε να βρεις το σχετικό post). Συνεχίζει να ισχύει.

Όπως επίσης θα φύγω και αν το ΠΑΣΟΚ μου ζητήσει κάτι που δεν μου έχει απαιτήσει κανένας άλλος εργοδότης ως τώρα στα αρκετά χρόνια που δουλεύω: να μην σκέφτομαι, να μην έχω άποψη και να μην την εκφράζω. (και φαντάσου ότι αυτό ήταν στον ιδιωτικό τομέα, όχι σε ένα πολιτικό κόμμα!)

Θα συνεχίσω λοιπόν να έχω πολιτικές απόψεις και να τις λέω (σιγά την βαρύτητα που έχουν!) και ελπίζω να μην γίνεις εσύ ή κάποιος με την δική σου αντίληψη εργοδότης μου.

blogger είπε...

Παναγιώτη, μην ακούς και μην βλέπεις.
Είναι γνωστή η τακτική της "ακύρωσης", τοπικά την είδα πολλές φορές αυτές τις μέρες. Προσπαθούν δηλαδή τους υποστηρικτές του ΓΑΠ να τους "αφοπλίσουν" και να τους αποδυναμώσουν με επιθέσεις τέτοιου είδους, νομίζοντας ότι έστω και έτσι δυναμώνεται ο ΒΒ.
Κούνια που τους κούναγε..